VERHUUR

Het Scoutinggebouw Paxtu beschikt over verschillende ruimtes die overdag en op avonden beschikbaar zijn om te huren voor allerlei activiteiten als vergaderingen, repetities, etc. Dit kan eenmalig of op regelmatige basis.

Ook verhuren wij het gebouw voor feestelijke bijeenkomsten, echter niet voor feesten van jongeren. Dit laatste in verband met overlast voor de omgeving.

Op zaterdag, de gehele dag, is geen verhuur mogelijk. Dit in verband met eigen activiteiten van de scoutinggroep.

Er zijn twee soorten ruimtes beschikbaar, namelijk:

Ruimtes met een oppervlakte van circa 63 m2

Ruimtes met een oppervlakte van circa 30 m2

Wanneer u een van deze ruimtes huurt kunt u ook de beschikking krijgen over de keuken.

Het gebouw wordt niet verhuurd voor overnachtingen en voor feesten van jongeren. En niet op zaterdag!

De huurprijs bedraagt € 150,00 per dagdeel. Mocht de verhuur langer duren dan wordt er voor extra uren € 35,00 per uur gerekend.